Hanne Vasshus – Prøysens kvinne

19. juni 2021 18.00
Knudaheio
260,-
Kom og høyr Hanne Vasshus presentere Prøysens Kvinner!
«For en Prøysen-tolker! For en stemme! Med sorg, smerte, inderlighet og kjærlighet tok Hanne Vasshus, sammen med Olaug Mundal på piano, Torje Fanebust Ås på bass, og Lillian Kristin Hodne på fiolin, oss med inn i Alf Prøysens litterære univers i kveldens konsert i Stavanger Viseklubb på Sting. Veldig bra!»
– Rolf Norås, tidlegare kultursjef i Stavanger
Arrangementet varer 1 time. Som følgje av smittevernreglane, har vi førebels 40 publikumsplassar. Vi bed dei som vil sitje under konserten om å ta med eigen stol. Vi gjer òg merksam på at det ikkje finst noko toalett å nytte på Knudaheio, og at konserten kjem til å verte spelt under open himmel.
Konserten vert arrangert i lag med Nasjonalt Garborgsenter.
Smiegarden på Undheim held ope og serverer forfriskingar fram til 23:00. Ta kontakt med Smiegarden, kultur- og gjestehus om du ønskjer å bestille bord.