Musikalsk reise i Planetariet

Vitenfabrikken og Quyen Therese har sammen utviklet et konsept som vi er helt alene om!

Musikalsk reise gjennom universet

Den norsk-vietnamesiske komponisten spiller sine melodier mens du blir med på en reise i verdensrommet. Vi har laget en planetariefilm som er spesielt tilpasset hennes melodier, og du får se planeter og galakser gli over hodet ditt, mens vakker musikk fyller rommet. Quyen Thereses melodier har en nesten magisk effekt på publikum, og gir et vakkert musikalt avbrekk som skaper en stemningsfull ramme rundt et arrangement hos oss.

Perfekt etter en sprudlende energikamp.

Quyen Therese von Baumgarten ble født i Vietnam og kom til Norge med familien da hun var tre år gammel. Hun studerte ved Musikkonservatoriet i Trondheim og fullførte sin master på Hochschule für Musik i Freiburg. Ved siden av at hun er i dag ansatt som gitarlærer ved Sandnes kulturskole og Vågen videregående skole, turnerer hun jevnlig for Rikskonsertene. I tillegg er hun en aktiv freelancer hvor hun blant annet komponerer og arrangerer egen musikk.

Kapasitet: 50 pers (planetarium) per konsert.

Ta kontakt på e-post bedrift.vitenfabrikken@jaermuseet.no og planlegg neste arrangement allerede nå, eller fyll ut kontaktskjemaet under og vi tar kontakt!