Endelig kan vi ta imot skoler og barnehager igjen!

Som så mange andre har Vitenfabrikken vært stengt for publikum siden 13. mars. Nå har vi fått grønt lys for at vi kan ta imot skole- og barnehagegrupper igjen og vi gleder oss veldig til de første kommer allerede i morgen.

I første omgang gir vi tilbud om planetarievisninger, trykkshow, energishow og noen strukturerte opplegg. Utforsking av utstillingen blir det foreløpig ikke noe av og besøket må bestilles på forhånd, ingen drop-in.

Vi følgers barnehagens/skolens kohorter og vil ikke blande barnehagebarn/elever fra andre barnehager/skoler. Våre opplegg er godkjent av smittevernoverlegen. Det skal være trygt å besøke Vitenfabrikken, og her har vi god plass.

Ønsker du å bestille kan du fylle ut dette skjemaet.

Vi anbefaler også å kombinere et besøk med en tur langs planetstien i Sandvedparken. Det kan også være fint å ta matpausen i Lommeparken utenfor hovedinngangen hos oss, eller  Øglændsparken like ved.