Torsdag på Tungenes: Hanne Kolstø

21. november 2019 20.00-22.00
Tungenesveien 217
290,-

Hanne Kolstø feirer 10-års jubileum som artist i 2019. Siden 2009 har hun gitt ut hele elleve album, tre som frontfigur i egne band og åtte som soloartist. Stillhet og natur har alltid vært noe hun søker til for inspirasjon, noe som stammer fra oppveksten ved fjorden i sunnmørsbygda Sykkylven.

Hanne Kolstø slipper sitt niende soloalbum, «Jue», 15. november i år og det blir hennes tredje med tekster på dialekt. På dette albumet fortsetter hun å utforske nye musikalske retninger – aldri på stedet hvil. Isolasjon, eller kanskje ensomhet, spesielt den som kan oppstå i mellommenneskelige forhold, er et gjennomgående tema på platene hennes.

Hanne har vært nominert til Spellemansprisen hele fire ganger. På Tungenes fyr spiller hun i duo sammen med sin faste produsent og musiker Øyvind Røsrud Gundersen.

Billetter finner du her.

Dørene åpner kl. 19.30. Servering.

Fyret ligger i Randaberg, kun 15 minutters kjøretur fra Stavanger.

torsdag på Tungenes er et samarbeid mellom Jærmuseet og Randaberg kommune.