Konsertar og opningstider i mai og juni

Bilete viser artistane Vilde Bye, Moddi og Jonas Alaska i ein collage med teksten Torsdag på Tungenes

Frå nye stjerneskot til velkjende stjerner, innan sommaren brakar laus for fullt blir det musikalske opplevingar på Tungenes Fyr som du ikkje vil gå glipp av.

Vilde Bye | 2. mai 2024

Vilde Bye på scena med akustisk gitar

Trykk her for billettar

«Du bare må oppleve henne live» seier iTromsøs konsertanmeldar (2022) om Vilde Bye sine konsertar. Det unge stjernskotet frå nord imponerar anmelderane gong på gong og vg´s anmeldaer beskrev stemmen hennar som noke «som legger seg elegant mellom Stina Nordenstam og Sigrid.».

Grip sjansen før du kanskje må sitte klar som eit egg framanfor dataen før billettslepp og ligge ei veke i telt foran Spektrum i hovedstaden for å oppleva Vilde Bye live på nært hald.

Kl. 20:00, | Dørene opnar 19:30 med servering | Studentar: 150,- | Ordinær: 290,-

Jonas Alaska | 23. mai 2024 (Få billettar igjen)

Jonas Alaska på scena med akustisk gitar

Trykk her for billettar

«Jonas Alaska er helt rå på å formidle tekst» erklærte Musikknyheter sin anmelder etter konserten på fjorårets Øya festival. Med ein karriere som har passert ti år er ikkje det noko rart i.

Meir enn ti år siden han fikk Spellemann for årets nykommar, nå, syv album og nokre utanlands-turneear seinare kjem han til Tungenes Fyr, det håpar me du gjer og.

Moddi | 2. juni 2024 (UTSOLGT)

Portrettbilete av Moddi på vandring i naturen

Trykk her for billettar

«Han har også en egen evne til å se velkjente problemstillinger fra nye vinkler og beskrive dem med andre ord enn vi er vant til.» proklamerte iTromsø sin anmeldar (2020).

Då er det heller ikkje noko sjokk at Moddi har vunne Spellemann prisen to gonger eller er at han er kjend for å vere ein tydeleg stemme mot sensur og undertrykking. Velkommen til ein lun, varm og tankevekkende kveld på Tungenes Fyr.

Kl. 19:00, | Dørene opnar 18:30 med servering | Studentar: 150,- | Ordinær: 290,-