Torsdag på Tungenes: Aggie Frost

9. mars 2023 20.00-21.30
Tungenesveien 217
290,-
Aggie Frost er kjent som lang tids bidragsyter av arktisk elektronisk musikk, særlig kjent fra pop-prosjektet Frost, men også som låtskriver og komponist og produsent for musikk til tv, film, teater og kunstinstallasjoner.
I 2022 ga hun ut albumet “Perlemor” som er et multimedialt verk hvor musikk, tekster, monologer og videoer henger sammen. Prosjektet ble oppsummert i en større konsertforestilling som som vistes under Festspillene i Nord Norge, juni 2022.
Aggie kommer til Tungenes Fyr for å holde en solo mikro-konsert, hvor hun spiller og synger live med elektroniske duppedingser, i en intim setting – med hennes mest personlige verk til nå. Hun har også en særlig tilknytning til fyr, da mye av tida av hennes oppvekst var å være med sin fyr-entusiastiske far på blant annet Skåtøy Fyr (Kragerø) og Skomvær Fyr (utenfor Røst).
Billetter finner du her.
Foto: Rune Stokmo
Dørene åpner kl. 19.30. Servering.
Fyret ligger i Randaberg, kun 15 minutters kjøretur fra Stavanger.
Konsertserien Torsdag på Tungenes er et samarbeid mellom Jærmuseet og Randaberg kommune og er støttet av kulturrådet.