Smakebit av «Elektrisk» med Andreas Wahl

6. februar 2016 12:00
Vitenfabrikken, Storgata 28, 4307 Sandnes
Inngangsbillett til Vitenfabrikken

Andreas Wahl skal lørdag 6. februar kl. 18.30 ha den spektakulære forestillingen «Elektrisk» på Sandnes kulturhus. I forbindelse med dette, kommer han til Vitenfabrikken på dagen og gir en smakebit av showet.

Andreas Wahl er for tiden aktuell med TV-serien «Med livet som innsats» på NRK.

På Vitenfabrikken lørdag 6. februar kl. 12 vil Andreas Wahl gi en liten smakebit av kveldens forestilling. Dette vil foregå ved Tesla-coilen i andre etasje. Han vil også selge og signere egne bøker som gir mye inspirasjon til eksperimentering hjemme, og svare på nysgjerrige spørsmål om naturvitenskap.

Elektrisk på Sandnes Kulturhus

I «Elektrisk» viser han oss hvor fantastisk vakker, dødelig og hverdagslig elektrisitet kan være. I showet tar Andreas oss med på en reise fylt av spektakulære, vitenskapelige demonstrasjoner og opplevelser som får hårene til å reise seg. For mer informasjon om showet på Sandnes kulturhus og billettbestilling, se: www.elektriskshow.no