Kan man spille seg til ferdigheter i matematikk? Finnes det matematiske puslespill? Er alle hjernetrim-oppgaver vanskelige?
Kort om opplegget
- Differensiert undervisning
- Elevene spiller i grupper og enkeltvis
- Ferdighetstrening og hjernetrim på mange nivåer
- Opplegget passer svært godt inn i kjernelementene i faget
Kompetansemål
Kjerneelementer – Matematikk – Resonnering og argumentasjon
Resonnering i matematikk handlar om å kunne følgje, vurdere og forstå matematiske tankerekkjer. Det inneber at elevane skal forstå at matematiske reglar og resultat ikkje er tilfeldige, men har klare grunngivingar. Elevane skal utforme eigne resonnement både for å forstå og for å løyse problem. Argumentasjon i matematikk handlar om at elevane grunngir framgangsmåtar, resonnement og løysingar og beviser at desse er gyldige.
Klasse/trinn: 5. – 10. trinn, Vg1
Tidsrom: Uke 3 – 50
Pris: Gratis
Varighet: 1 time
Praktiske opplysninger:
- Opplegget er velegnet til elever i videregående skole som sliter med matematikk
- Elevene kan fritt utforske Vitenfabrikken etter opplegget