Torsdag på Tungenes: Randi Tytingvåg Trio

8. mars 2018 20.00-21.30
Tungenesveien 217
290,-

15.september 2017 slapp Randi Tytingvåg Trio albumet Roots & Wings på Kirkelig Kulturverksted og har mottatt strålende kritikker. Med et unikt ”sound” og ekte historiefortelling har de skapt seg et navn både nasjonalt og internasjonalt. Sammen har de utviklet et akustisk format med elementer fra jazz, blues/roots, folk og country. Trioen utfolder seg i spennet fra det lavmælte og fragile til det kraftfulle og råe. Tett samspill og vokale harmonier har blitt deres fremste varemerke. Dette er nært og ekte.

Randi Tytingvåg: vokal
Dag S. Vagle: gitar, vokal, koring
Erlend E. Aasland: banjo, tenorgitar, koring

Her er hvordan Fredrik Wandrup i Dagbladet, opplevde siste albumet Roots and Wings: https://www.dagbladet.no/kultur/randi-tytingvag-setter-vinger-pa-de-musikalske-rottene/68852404

Konsertserien Torsdag på Tungenes er et samarbeid mellom Randaberg kommune og Jærmuseet.

Dørene åpner kl. 19.30. Servering.
Fyret ligger i Randaberg, kun 15 minutters kjøretur fra Stavanger.

Billetter finner du her.