Torsdag på Tungenes og Indie vår hage presenterer Steve Gunn

20. april 2017 20.00-22.00
Tungenesveien 217
250,-

Steve Gunn holder til i den musikalske smeltedigelen Brooklyn og har utmerket seg som en produktiv musiker innenfor alternativ rock/country-sjangeren. Han har gitt ut ni soloalbum og sju plater i samarbeid med andre musikere, der Kurt Vile nok er den mest kjente internasjonalt. Gunn har også spilt i Viles backingband.

Fjorårets utgivelse «Eyes On The Lines» havnet på mange internasjonale kritikertopplister. Plata tematiserer et stadig tilbakevendende tema for musikere: reisen mot nye, ukjente mål. Årets reise bringer ham til blant annet Tungenes fyr, som blir ett av kun to stoppested i Norge på denne soloturneen.

Dørene åpner kl. 19.30. Servering.
Fyret ligger i Randaberg, kun 15 minutters kjøretur fra Stavanger.

Billetter finner du på billettportalen.no
————————————————————————————–
Konsertserien Torsdag på Tungenes er et samarbeid mellom Randaberg kommune og Jærmuseet.
Konsertserien Indie vår hage drives av Folken i Stavanger.