Torsdag på Tungenes: Hanne Vasshus

22. september 2022 20.00-21.30
Tungenesveien 217
150,- for vanlig 20,- for plassreservering med festivalpass
I 2020 brøt sanger og låtskriver Hanne Vasshus med bylivet i Stavanger og flyttet til Sjernarøy. Det satte i gang en prosess, og nå jobber hun med nytt materiale sammen med tekstforfatter Karianne Arntzen. De nye låtene handler om de små og store bruddene vi opplever i relasjon til andre mennesker.
Første låt slippes til vinteren, og ny plate kommer i 2023. I kveld vil de samtale med musikkjournalist Guttorm Andreassen om prosessen, og gi oss en minikonsert med smakebiter fra den kommende plata. Med seg på scenen har de musiker Simen Ytre-Arne.
Billetter finner du her.
Arrangementet skjer i samarbeid mellom Kapittel, Tungenes fyr og Randaberg bibliotek.
Foto: Anita Hamremoen
Festivalpass gir deg gratis adgang til alle arrangementene på festivalen, forutsatt ledig plass. Ønsker du å sikre deg plass på spesifikke arrangementer, kan du reservere plass for 20 kr (40 kr for eksterne arrangementer).