Torsdag på Tungenes: Bård Halsne og Hear Me Roar

5. desember 2019 20.00-23.00
Tungenesveien 217
290,-

Årets siste konsert på Tungenes blir en dobbeltkonsert med to av regionens fineste låtskrivere! Vår egen Bård Halsne har releasekonsert for sin første plate under eget navn. Hear Me Roar besøker Tungenes for første gang.

Bård Halsne, er på ingen måte en nykommer i musikklivet, men det er først denne høsten han kommer ut med plate under eget navn. «Eg har mitt blod» har delvis blitt til på Tungenes fyr, hvor Bård har arbeidsrom, så at han har slippkonsert her føles veldig riktig!
Bård Halsne har som gitarist og sanger/låtskriver deltatt i ulike band/ensembler, og vært delaktig i utgivelser og konsepter som Silver voices, Helldorado, Sonic Beat Boom, Bård & Børre band, Hans Williamsen & avløysarane, for å nevne noen.

Roar Kopperstad er Hear me Roar. Han har med seg band og vi får bl. a. høre sanger fra hans ambisiøse plateprosjekt med ni EPer utgitt i løpet av et drøyt år. Melodiøse, stemningsfulle sanger der man kan spore inspirasjon fra bl. a. Robert Ellis, Ryan Adams, Neil Young og Jeff Buckley. Tekstene handler ofte om samliv og kjærlighet, vanskelige og lykkelige stunder, hverdagsliv og mennesker.
«Roar Kopperstad åpner sin niende og siste plate i det drøyt året lange ep-prosjektet med sangen «Gold». Det er en passende tittel. Det er gull, det han driver med.» -Geir Flatøe, Stavanger Aftenblad

Foto Bård Halsne: Tonja Hjøllo
Foto Hear Me Roar: John Rodger

Billetter finner du her.

Dørene åpner kl. 19.30. Servering.

Fyret ligger i Randaberg, kun 15 minutters kjøretur fra Stavanger.

Torsdag på Tungenes er et samarbeid mellom Jærmuseet og Randaberg kommune.