Sesongåpning med Randaberg hagelag

Offisiell åpning av nytt allrom; "Hevdaløå"

21. april 12.00-16.00
Vistnesveien 148
Gratis
Årets sesongåpning på Vistnestunet blir helt spesiell. Ordfører Jarle Bø vil åpne det splitter nye rommet; «Hevdaløå». Det er et kombinert kjøkken og allrom, hvor vi håper og tror på masse aktivitet fremover. Hevdaløå var, som navnet tilsier, stedet der hevden fra fjøset havnet. Ingen grunn til å endre på navnet selv om bruken endres!
Randaberg musikkorps vil spille fanfare, og vi deler ut kake så lenge vi har! Etter det er selvsagt kafeen åpen som vanlig, med masse godt – blant annet nysteikte lapper.
Vi låner høner fra Jærmuseet for anledningen, og kanskje har du allerede fått med deg at det er kommet noen ungsau på jordene rett nedenfor Vistnestunet?
Høyet har flyttet litt på seg, men er fortsatt i låven.
Randaberg hagelag vil som vanlig være med i hagen, med aktiviteter for store og små.
Velkommen!