Torsdag på Tungenes: Jonas Alaska

Tungenesveien 217
350,-

*DENNE KONSERTEN ER UTSOLGT*

Jonas Alaska legger ut på høstturné i duoformat.

Jonas Alaska har for lengst etablert seg som en artist med et trofast konsertpublikum rundt i landet, og denne høsten legger han ut på en spesiell høst-turné.

Med seg har han en av landets aller fremste musikere, David Wallumrød. Wallumrød er kjent som en tangentvirtuos, som alltid tilfører mer enn det lille ekstra til alle musikalske prosjekter han bidrar på.

«David er nok den mest originale og uforutsigbare musikeren jeg kjenner. Han har en måte å tilnærme seg musikk på som bare han kan. Helt siden han kom inn i studio for å spille på min første plate har han vært på toppen av min liste, ” sier Alaska.

Sammen vil Alaska og Wallumrød fargelegge Alaskas mange sterke låter på en ny og spennende måte. Alle med sans for gode låter og musikere i verdensklasse, bør få med seg dette.

Konsertserien Torsdag på Tungenes er et samarbeid mellom Randaberg kommune og Jærmuseet.

Dørene åpner kl. 19.30. Servering.
Fyret ligger i Randaberg, kun 15 minutters kjøretur fra Stavanger.

Billetter finner du her.